Ariana dla WS | Blogger | X X

niedziela, 28 lutego 2016

#61 Ja, Ty, MY Lisa Currie

Ja, ty, my Lisa Currie 

Informacje szczegółowe :

tłumaczenie: Maria Zalasa 
tytuł oryginału: Me, You, Us 
data wydania:17 lutego 2016
liczba stron: 192
wydawnictwo: Feeria Young
cena z okładki: 29,90 zł







Kilka słów o fabule:


Puść wodzę fantazji, w tej książce to ty i druga osobą jesteście kreatorami. Nie ma tu żadnych zasad, sami decydujecie co i jak. 

Moja opinia:

Nie masz pomysłu na prezent dla przyjaciela, a może chcesz spędzić z nim w czas w jakiś niezwykły i kreatywny sposób? W każdym z tych dwóch wypadków ''Ja, ty, my'' będzie idealnym rozwiązaniem. W tej książce fantastyczne jest to, że to właśnie my jesteśmy twórcami i tylko od nas zależy, jak wykonamy dane zadanie. Książka z pewnością jest ciekawym urozmaiceniem i świetną zabawą. Możemy przy niej powspominać stare, dobre czasy, pośmiać się lub pomarzyć. Przy wspólnym uzupełnianiu możemy poznać się lepiej, dowiedzieć się nowych faktów o sobie. W przyszłości Ja, ty, my może stać się świetną pamiątkom na stare lata. 

Oprawa graficzna:


Polecenia są wykonanie ładnie i przejrzyście. Grafiki są proste, przez co mamy duże pole do popisu.







Komu może się spodobać ?


Idealna sprawa dla najlepszych przyjaciół, rodziny, znajomych niezależnie od wieku. Jeśli lubicie książki do samodzielnego uzupełniania ta spodoba wam się jeszcze bardziej, gdyż wypełniamy ją w dwie lub więcej osób.

Ocena:

8,5/10

Podsumowanie:


To było moje pierwsze spotkanie z tego typu książką, jednak pomysł i wykonanie spodobało mi się. Teraz będę uzupełniać ją z moimi przyjaciółmi i już nie mogę się doczekać, gdy skończę jej wypełnianie, i będę mogła w każdej chwili wrócić do tak wielu wspaniałych wspomnień.  

Za książkę dziękuję wydawnictwu 



#Ja,ty,my

5 komentarzy:

  1. Nie wiem czy by mi się chciało w to bawić, ale wydaje się ciekawe. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezbyt przepadam za takimi książkami, więc to raczej nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś nie mogę się przekonać do tych serii książek "do zniszczenia"

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa sprawa/olsonek

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie jakoś takie książki nie pociągają :D

    OdpowiedzUsuń