Ariana dla WS | Blogger | X X

wtorek, 14 lutego 2017

#73 ,,November 9'' Colleen Hoover

November 9

Informacje szczegółowe :

tłumaczenie: Piotr Grzegorzewski
wydawnictwo: Otwarte
tytuł oryginału: November 9
data wydania: 9 listopada 2016
liczba stron: 320
cykl:----
cena z okładki: 39,90 zł


Kilka słów o fabule: 

Dla zwykłych ludzi 9 listopada to kolejna nic nie znacząca data w kalendarzu. Dla Fallon i Bena to data, która odmieniła ich życie na zawsze. Jeden dzień, który budzi zarazem radość, smutek, jak również gniew. Choć los pragnął rozdzielić tych dwoje, oni się nie poddali. Każdego 9 listopada starają się pokonać wszelkie trudności, by się zobaczyć. Ona pokrzywdzona przez los aktorka i on skryty pisarz. Podobno każda historia miłosna powinna zakończyć się happy end'em, ale czy na pewno ?

Moja opinia:

Jestem zakochana w powieściach Colleen Hoover i jej stylu pisania, ale ta książka szczególnie podbiłą moje serce. Niezwykła historia już od pierwszych stron mnie wciągnęła. W końcu coś nowego i świeżego w nurcie New Adult. To nie jest kolejna taka sama książka o dziewczynie z problemiami i chłopaku, który niczym królewicz na białym koniu ją uratuję. Tutaj rzeczywitość miesza się z fikcją. Główny bohater jest pisarzem, więc niezabraknie fragmentów jego powieści, każdy rozdział rozpoczyna się cytatem z jego książki. Oprócz niezwykłych postaci, nie brakuje tu galopującej akcji. Jeśli myślisz, że wszystko jest w porządku następuję przewrot, a twoje serce ledwie wytrzymuje napięcie. Powieść wzrusza, wciąga, dostarcza czytelnikowi emocji. Jest to moja ulubiona powieść napisana przez Colleen. 

Oprawa graficzna:

Uwielbiam tę okładkę, idealnie pasuje do klimatu książki. Nie mogę nie wspomnieć o pięknym grzbiecie świetnie prezentującym się na półce.

Komu może się spodobać ?

Powieść dla miłośników New Adult i nie tylko. Polecam ją każdemu, coś świeżego i wartego zachodu.

Cytaty:

,,Nigdy nie będziesz w stanie się odnaleźć, jeśli zatracisz się w kimś innym.''

,,Bo kiedy kogoś kochasz, to musisz pomóc mu być najlepszą wersją siebie, jaka może być.''

"Kochała mnie" w cudzysłowie
Całowała mnie pogrubioną czcionką
PRÓBOWAŁEM JĄ ZATRZYMAĆ wielkimi literami
zostawiła mnie z wielokropkiem.'' BENTON JAMES KESSLER

Ocena:


10/10

Podsumowanie:

Powieść warta uwagi, zdecydowanie warta uwagi. Coś nie do opisania, przeczytaj i się przekonasz.

Za książkę dziękuję 



5 komentarzy:

  1. Muszę w końcu przeczytać tę powieść. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również jestem zakochana w powieściach Colleen Hoover oraz w jej stylu pisania. Choć o "November 9" słyszałam kilka niezbyt pochlebnych opinii, to moje chęci na przeczytanie tej książki ani trochę nie zmalały. Jestem pewna, że niedługo się za nią zabiorę ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię książki autorki. November 9 także mi się bardzo podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi również bardzo spodobała się ta książka. <33
    Muszę jeszcze nadrobić kilka powieści tej autorki. ;)

    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam tej książki ale uwielbiam książki Colleen Hoover. Jest to moja ulubiona autroma i napewno się nie załamie. mój blog

    OdpowiedzUsuń