Ariana dla WS | Blogger | X X

sobota, 14 stycznia 2017

#SERIALE (1)

#SERIALE 

Hej! W tym poście zaprezentuję wam 5 serialów młodzieżowych, które są godne polecania.
Kolejność przypadkowa. Zapraszam !

Reign -Nastoletnia Maria Stuart

Serial to historia Marii Królowej Szkotów urozmaicona o różne wątki poboczne. Fakty historyczne mieszają się z fikcją. Ciekawy wątek miłosny, plus wartość edukacyjna, bo przecież w pewnien sposób uczymy się historii, prawda? Choć główna bohaterka czasem mnie irytowała (nic nowego), to postaci męskie rekompensowały mi to.
Źródło

Źródło


The Royals

Historia fikcyjnej brytyjskiej rodziny królewskiej, Niewszycy posiadacze błękitnej krwii to aniołki. Niezliczona ilość intryg, romansów, spisków, świetny humor, oraz wyraziste intrygujące postacie. Czego chcieć więcej?
Źródło


Źródło

Źródło


Skam 

 Moje najnowsze odkrycie. Zobaczyłam filmik na yt z fragmentami odcinków i wiedziałam, że muszę to obejrzeć. Każdy sezon skupia się na innym bohaterze i jego problemach. Choć pierwsze odcinki o Eve mnie nie zachwyciły, 2 sezon kompletnie mnie pochłonął. Uwielbiam postacie i ich perypetie. Uwaga, niesamowicie wciąga!
(Noora+William=SHIP ŻYCIA)
Źródło
Źródło

Źródło

Źródło


Teen Wolf 

Scott to normalny, przeciętny nastolatek. Pewnego dnia zostaje ugryziony przez wilkołaka, jego życie zmienia się na lepsze, ale czy na pewno? Niesamowite przygody głównych bohaterów, fanstastyzne postaci drugoplanowe, humor oraz prawdziwa przyjaźń. Scott i Stylinski to niesamowici przyjaciele. Styles to jeden z moich ulubionych bohaterów ever. Choć pierwszy sezon nie zachwyca serial ma coś w sobie, im dalej tym lepiej.
Źródło

Źródło
Źródło


Plotkara

New York, bogate nastolatki, pieniądze, intrygi, zdrady. Plotkara śledzi każdy krok elity Manhatanu, nawet najmniejsze przewinienie czy podstęp zostaje zauważone, nie uiekniesz przed nią.
Uwielbiam ten serial ze względu na Chuck'a i Blair. Uwielbiam ich, choć nie mieli łatwo, ich perypetie ogląda się świetnie, z napięciem czekałam na kolejne odcinki.

Źródło

Źródło


Źródło



10 komentarzy:

  1. Widzę, że większość to, bądź co bądź, seriale młodzieżowe ;) O części słyszałam, żadnego nie widziałam: mało oglądam w gruncie rzeczy, a jak już to zwykle szukam czegoś w innych klimatach.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z całego sercam kocham Skam, Teen Wolf'a i The Royals ❤ To definitywnie jedne z lepszych produkcji. "Plotkarę" kiedyś zaczęłam ale przerwałam w drugim sezonie i na razie nie planuję powrotu do tego serialu, a z kolei "Reign" mam w planach.
    Z całego serca polecam Ci natomiast "Westworld", "iZombie" czy "Stranger Things" ❤
    Pozdrawiam serdecznie,
    Charlotte
    In Bookland

    OdpowiedzUsuń
  3. O Reign i Teen Wolf słyszałam sporo dobrego, mam w planach w przyszłości się nimi zająć :). Plotkary nigdy nie zamierzałam oglądać. Co do pozostałych, to pierwszy raz o nich słyszę, będę je miała na uwadze :)

    Pozdrawiam
    I feel only apathy

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądam tylko Teen Wolf, który jest genialny <33 Jestem na bieżąco z serialem i szósty sezon jest wspaniały! <3
    Pozostałych nie oglądałam i szczerze mówiąc, to nie bardzo mnie do nich ciągnie.
    Pozdrawiam! :)
    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tylko "Plotkarę", której nie obejrzałam do końca, bo się znudziłam :/ Resztę kojarzę, ale nie oglądałam i na razie nie mam zamiaru tego zmieniać, bo za wiele seriali oglądam ;)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam Reign i to jest jeden z moich ulubionych seriali, chociaż z prawda historyczną ma mało wspólnego. Bardzo mało :) Ja o wiele bardziej wolałam Basha, ten jego wzrok <3 <3
    Czeka na nowy sezon :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie szukałam jakiś pomysłów na serial, który mogłabym sobie obejrzeć :)
    Z propozycji, które przedstawiłaś oglądałam kilka sezonów Plotkary i nawet myślałam, żeby do niej wrócić, a o Teen Wolf słyszałam, ale nie oglądałam (ale za to moja siostra uwielbia ten serial). Bardzo zachęciłaś mnie resztą, z pewnością wybiorę coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo bym chciała zacząć oglądać jakiś serial. Teen Wolf już od jakiegoś czasu za mną chodzi, a Ty jeszcze polecasz, więc chyba się w końcu skuszę. Plotkara gdzieś mi się obiła o uszy, ale nigdy mnie nie interesowała a Ty mnie trochę zaciekawiłaś. Pozdrawiam i zapraszam do mnie. Karolina z bloga Bookwormscity

    OdpowiedzUsuń
  9. Skam, Teen Wolf oraz Plotkarę oglądałam i uwielbiam z całego serca! Dużo dobrego słyszałam również o Reign, przez co bardzo chciałabym obejrzeć ten serial, jednak nie mam pojęcia kiedy uda mi się to zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pierwsze trzy seriale mam ochotę. Mam nadzieję, że niedługo nadrobię. Zwłaszcza Skam i The Royals. Oglądałam też Plotkarę, bardzo lubiłam ten serial :)

    OdpowiedzUsuń