Ariana dla WS | Blogger | X X

środa, 29 czerwca 2016

10 książek, które chce przeczytać podczas wakacji

Koniec roku już za nami, co oznacza tylko jedno. Wakacje!
Dziś przygotowałam wam listę 10 książek, które chce przeczytać podczas wakacji.
Zapraszam! :D


1. Amie Kaufman, Meagan Spooner ''W ramionach gwiazd''
Za granicą ta książka to prawdziwy hit, również w Polsce wiele osób polecało ją. Zapłaciłam za nią na Znak.com.pl jakieś 14 zł, więc mam nadzieję, że było warto.

 2.''Przysięga krwi'' Richelle Mead
Upolowałam ten tom na targach w Warszawie za 10 zł, już się nie mogę doczekać, kiedy poznam dalsze przygody Dimki i Rose.


 3. Baśniarz Antonia Michaelis
Przemiła pani z księgarni Autroskiej bardzo polecała tę książkę, więc kiedy zobaczyłam ją za 14 zł na Świat książki nie mogłam się powstrzymać.
 4. ''Rok 1984'' George Orwell
Słyszałam, że ta książka dała początek wszystkim dzisiejszym dystopią, jestem jej bardzo ciekawa.


5. ''Chłopak, który stracił głowę'' John Corey Whaley
Ta historia wydaje się niesamowicie oryginalna, po za tym znalazłam ją na niezwykłej przecenie i nie mogłam się powstrzymać.


6. ''Mechaniczna księżniczka''' Cassandra Clare
Kocham tę historię a podobno ten tom jest najlepszy w serii + Will <3


7. ''Requiem'' Lauren Oliver
Ostatni tom serii ''Delirium''. ''Pandemonium skończyło się w taki sposób, że sięgnięcie po kolejną część wydaje się oczywiste.

 8.''Szklany tron'' Sarah J. Maas
Słyszałam mnóstwo historii jak świetny jest ''Szklany tron'' i stwierdziłam, że nadszedł czas, żeby to sprawdzić.

9. ''Ugly Love''  Colleen Hoover
Uwielbiam twórczość tej autorki, więc ta książka to moje must have na wakacje.

10. Światło, którego nie widać Anthony Doerr
Przefantastyczna oprawa graficzna i dużo pozytywnych opinii skusiło mnie do zakupy (i cena 25 zł za wydanie w twardej oprawie). Mam nadzieję, że zakocham się w tej powieści.



Oto moja lista, a wy jakie macie plany na wakacje ? :D 
Nominuję Juliet, by opublikowała swoją wakacyjną list ;*


29 komentarzy:

  1. Ha! Znam wszystkie książki z Twojej listy! :D Czytałam niektóre, część sama mam chęć dorwać... Aha, "księżniczkę" polecam bardzo <3
    "Światło" czytałam, choć jak dla mnie nic szczególnego :)
    Pozdrawiam!
    Czytam, piszę, recenzuję, polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! Znam wszystkie książki z Twojej listy! :D Czytałam niektóre, część sama mam chęć dorwać... Aha, "księżniczkę" polecam bardzo <3
    "Światło" czytałam, choć jak dla mnie nic szczególnego :)
    Pozdrawiam!
    Czytam, piszę, recenzuję, polecam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo polecam Orwella. Warto znac taki klasyk. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie przeczytaj Przysięgę krwi i Mechaniczną księżniczkę ♥ Nie pożałujesz ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. O ze ,,Szklanym tronem" koniecznie powinnaś się zapoznać. :3
    Ja sama muszę przeczytać ,,Ugly love" bo ciągle mi coś z tą książką nie po drodze. :c
    Trzymam kciuki, żeby udało ci się je wszystkie przeczytać.
    Buziaki :* Lost in books

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak, "Baśniarz" jest niezwykle klimatyczny i może lekko dziwny, ale po zastanowieniu naprawdę dużo zyskuje :))

    OdpowiedzUsuń
  7. ,,Szklany Tron" i ,,Mechaniczną księżniczkę" jak najbardziej polecam. Reszty nie czytałam, a sama jakiś większych planów nie mam. Wiem jedynie, że teraz będę częściej odwiedzać bibliotekę. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Również mam w planach "Rok 1984". Podobno książka robi wrażenie. ;)

    Miłego czytania! :*
    czytanienaszymzyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobre wybory, moim zdaniem :) Powodzenia - oby udało Ci się wszystko przeczytać,a nawet jeszcze więcej ;3

    http://papierowenatchnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. "W ramionach gwiazd" jest super. Na mojej półce też czeka na mnie "Rok 1984" :)
    ściskam :*
    Latające książki

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę wypowiedzieć się o żadnej książce bo żadnej z nich nie czytałam, ale kilka pozycji z Twojej listy też mam w planach w niedalekiej przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wciąż nie wiem, co chcę przeczytać w wakacje xD Dzisiaj miałam ogromny dylemat za jaką książkę sięgnąć i ostatecznie nie zajrzała do żadnej xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama nie wiem, co dokładnie zamierzam przeczytać. Ogółem tyle tego jest, że za nic nie dam rady, więc po prostu będę sięgać po to, na co w danej chwili będę miała ochotę. ;)
    Pozdrawiam!
    Hon no Mushi

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję kochana za nominację! Już biorę się za pisanie, ponieważ mój wakacyjny stosik wydaje się nie mieć końca.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję kochana za nominację! Już biorę się za pisanie, ponieważ mój wakacyjny stosik wydaje się nie mieć końca.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Podczas wakacji również mam zamiar przeczytać "Rok 1984" i "Światło, którego nie widać", tym bardziej, że obie te książki zalegają mi na półkach. Obecnie dopiero zaczęłam trylogię "Diabelskie Maszyny", ale podobnie jak Ty, przewiduję skończyć ją w ciągu najbliższych dwóch miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Baśniarza Ci polecam. Życzę udanej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama mam w planach przeczytać w wakacje kilka z tej listy: "Przysięgę krwi" i "Ugly love".

    OdpowiedzUsuń
  19. "W ramionach gwiazd" bardzo mi się podobało - podobnie jak: "Szklany tron", "Ugly love" oraz "Światło, którego nie widać" :)
    "Chłopaka, który stracił głowę" też mam w planie przeczytać w najbliższym czasie :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. "W ramionach gwiazd" również kupiłam na promocji na Znaku i mam nadzieję, że się nie zawiodę. "Szklany tron" też chciałabym przeczytać w wakacje, bo coraz trudniej jest mi unikać spoilerów. A "Światło, którego nie widać" jest genialne!<3

    OdpowiedzUsuń
  21. O dziwo czytałam dość dużo z wymienionych przez ciebie książek ;) "W ramionach gwiazd" było okej, ale nic specjalnego jak dla mnie. Za to kolejny tom "Akademii Wampirów" jak zwykle cudowny, bo jaka może być książka z Rose i Dimką? <3 "Baśniarza" też mam w planach na te wakacje, mam go z wymiany i jestem naprawdę zadowolona :) No i dalej czytałam "Szklany Tron" i "Światło", obydwie są po prostu genialne i musisz je przeczytać!
    Buziaki kochana, zaczytanych wakacji!
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Osobiście bardzo polecam "Ugly love". <3 Ja tę książkę dosłownie pożarłam w jeden dzień. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szklany tron rzeczywiście jest niesamowity i ja go polecam! ^_^ ^_^
    Rok 1984 też mam w planach na wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Również planuję zapoznać się z 1984, jednak po Folwarku wiem, że nie jest to lekka lektura na wakacje :D
    pozdrawiam
    http://ifeelonlyapathy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mechaniczna księżniczka jest fajna ale dla mnie był to najsłabszy tom z tej trylogii. Chociaż zakończenie fajne. Szklany Tron oczywiście polecam - i nie zrażaj się początkiem po później wszystko się rozkręca.
    Pozdrawiam :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo dobre wybory, moim zdaniem :) Powodzenia - oby udało Ci się wszystko przeczytać, a nawet jeszcze więcej!

    OdpowiedzUsuń
  27. Czytaj "Akademię Wampirów" ! Naprawdę świetna seria, warta czasu jaki się jej poświęci :)

    http://poczytajmycos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. "Światło, którego nie widać" i "Szklany tron" to cudowne książki! Mam nadzieję, że również Ci się spodobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Baśniarz jest też na mojej liście;) Rok 1986 bardzo polecam;)

    OdpowiedzUsuń