Ariana dla WS | Blogger | X X

sobota, 10 października 2015

LubimyCzytać TAG + BOOK TOUR CZAS ŻNIW SAMANTHA SHANNON




LubimyCzytać TAG


Witajcie dzisiaj mam dla was LubimyCzytać TAG, bardzo dziękuję za nominację MajkaBloguje <3









Tak





 - A jeśli pewnego dnia będę musiał odejść? - spytał Krzyś, ściskając Misiową łapkę. - Co wtedy? 
- Nic wielkiego. - zapewnił go Puchatek. - Posiedzę tu sobie i na Ciebie poczekam. Kiedy się kogoś kocha, to ten drugi ktoś nigdy nie znika. 
Alan Alexander Milne – Kubuś Puchatek

 -Nie zakochałeś się jeszcze we właściwiej osobie? 
-Niestety, moją jedyną miłością pozostaję ja sam. 
-Przynajmniej nie martwisz się odrzuceniem, chłopcze. 
-Niekoniecznie. Od czasu do czasu się odtrącam, żeby było ciekawiej. 
Cassandra Clare – Miasto Kości

I wiele innych :D


 Tak, jestem w grupie wymienię/sprzedam.  


BOOK TOUR CZAS ŻNIW SAMANTHA SHANNON

Postanowiłam zorganizować BOOK TOUR !

Zasady: 
1.Trzeba być obserwatorem bloga.
2. Napisać komentarz pod tym postem LUB postem Juliet, żeby było ciekawej ja wylosuję 5 osób i ona też 5. 
4. W treści komentarza podaj swojego maila, bym mogła się z tobą skontaktować. 
3. Na przeczytanie książki masz 14 dni i musisz odesłać ją do kolejnej osoby.
4. Chciałabym uniknąć zgubienia paczki, więc wysyłka musi być priorytetem. 
5. Czas na zgłoszenie swojego udziału upływa 18.10.
6. Jeśli zrecenzujesz książkę napisz skąd ją masz.

ŻYCZĘ UDANEJ ZABAWY !



9 komentarzy:

  1. A mnie powieść Shannon nie zachwyciła, druga część zresztą też jakoś nie porwała mnie w swój świat... ale życzę miłego BOOK TOURU! ;)
    U mnie bezspoilerowa recenzja książki, której główna bohaterka zabija dotykiem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzięłabym udział, ale już czytałam "Czas żniw" :( Mam nadzieję, że BOOK TOUR będzie udany <3
    Ten tag jest świetny! Będę musiała go zrobić :3
    Pozdrawiam serdecznie :*
    Charlotte zIn Bookland

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny TAG, a Czas Żniw genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wykonany tag. Czas Żniw mam w planach.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wykonałaś ten tag :))
    Chciałabym przeczytać "Grę w kłamstwa" podobno jest rewelacyjna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. "Niebo jest wszędzie" czytałam już dość dawno temu. Książka ma piękne wydanie - tekst jest granatowy (!!!) a kolejne rozdziały przedzielone "ilustracjami". To nie do końca sa ilustracje, ale nie wiem nawet jak określić te grafiki... sama musisz zobaczyć. Co do treści - nie umiem obiektywnie ocenić, bo cały czas miałam wrażenie, że to książka dla młodszych czytelników niż ja...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też strasznie chcę przeczytać "Niebo jest wszędzie", bo obiecałam koleżance, że przed przeczytaniem "Oddam ci słońce" zabiorę się właśnie za debiut tej autorki. A Czas Żniw uwielbiam <3

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  9. "Niebo jest wszędzie" też mam w planach ^^.
    O jasna lampa, Puchatek <3. Uwielbiam <3. Jedna z pierwszych moich przeczytanych książek w dzieciństwie ^^.
    Swoją drogą, to śliczna szata graficzna tutaj :).
    City of Dreaming Books

    OdpowiedzUsuń