Ariana dla WS | Blogger | X X

piątek, 3 lipca 2015

7 książek mojego dzieciństwa TAG + Liebster Blog Award

7 książek mojego dzieciństwa TAG

Bardzo dziękuję za otagowanie  tiggerss i przepraszam, że tak długo zwlekałam ze zrobieniem tego tagu <3



Miejsce 7
Książka której nie pamiętasz że była twoją ulubioną, ale twoi rodzice twierdzą, że nie rozstawałeś się z nią na krok. 


Mama stwierdziła, że musiała być to Lokomotywa.
Kompletnie zapomniałam o istnieniu tej bajki, nie czytałam jej od czasów dzieciństwa. 




Miejsce 6
Książka która tak ci się spodobała, że aż chciałaś/eś przeczytać kolejną cześć. 



Myślę, że jedną z takich książek była Narnia. Po przeczytaniu pierwszego tomu od razu sięgnęłam po następne. Chyba muszę je sobie odświeżyć, bo kompletnie nie pamiętam niczego co działo się po dwóch pierwszych częściach.



Miejsce 5
Książka którą pamiętasz jako pierwszą. 

Od zawsze rodzice dawali mi jakieś małe kolorowe książeczki, nawet jak nie umiałam czytać oglądałam obrazki. Myślę, że jedną z pierwszych był Kopciuszek. *.*

Miejsce 4 

Książka którą czytałaś/eś wiele razy i nigdy ci się nie znudziła.

Tutaj wybiorę ,,Calineczkę'' Andersena. Uwielbiałam tą bajkę, mam do niej ogromny sentyment. 


Miejsce 3 

Książka, która strasznie chciałaś/eś przeczytać.

Zdecydowanie Harry Potter. Pamiętam, że od zawsze dwie pierwsze części leżały na półce w salonie, gdy przechodziłam obok powtarzałam sobie, że tylko nauczę się czytać i sięgnę po nie. Dokładnie tak się stało i w ten sposób w wieku prawie 8 lat stałam się wielką fanką przygód młodego czarodzieja.

Miejsce 2
Książka na której płakałeś/aś. 

Nie płaczę na książkach i filmach, ale gdy wytężę pamięć myślę, że uroniłam łzy podczas czytania książki Harry Potter i Książę Półkrwi. 


Miejsce 1 

Książka, która jest twoją ulubioną z dzieciństwa.

Mhhh Harry Potter! Nie mogło być większego zaskoczenia. ;)



Do tagu  nominuję wszystkich zainteresowanych :D

Liebster Blog Award

Dostałam nominację od With coffee and books. Bardzo dziękuję <3


1. Gdybyś miała uratować tylko pięć książek ze swojej biblioteczki przed wiecznym zapomnieniem, które byś zabrała?

Tylko 5?!?! Wzięłabym Wielkiego Mistrza Trudi Canavan, Dary Anioła Casandry Clare, Harrego Pottera J.K Rowling, Szczygła Donny Tartt, Uczennice Maga Trudi Canavan. :)


2. Nosisz częściej spódniczki czy spodnie?

Częściej nosze spodnie, ale bardzo lubię spódniczki.


3. Jakiej muzyki najczęściej słuchasz?

Zależy od humoru, ale zwykle jakiejś wolniejszej. :)

4. Jaka piosenka kojarzy ci się z jakąś konkretną sytuacją z książki?

Może nie z sytuacją, ale z relacją Katniss i Peety z Igrzysk Śmierci, a piosenka to Ron Pope - A drop in the ocean.


5. Co zamierzasz robić w wakacje?

Czytać, spotykać się z przyjaciółmi, leniuchować i spać  :)

6. Jakie miejsce chciałabyś odwiedzić?

Chciałabym zobaczyć na własne oczy Australię i USA. Mam nadzieję, że w przyszłości tam pojadę.


7. Czy byłabyś w stanie obejść się bez telewizora?

Bez problemu, praktycznie wcale nie oglądam telewizji. 


8. Jaka była pierwsza książka, jaką zrecenzowałaś?


9. Jakiego autora chciałabyś poznać osobiście?

Suzanne Collins i J.K Rowling :D


10. Czy masz autograf kogoś znanego?

Mam autograf pani Ahern, czyli autorki ,,Love Rosie'' czy ,,P.S Kocham Cię''.


11. Oglądasz jakiś youtuberów?

Oglądam mnóstwo polskich i zagranicznych youtuberów.


Moje pytania:

1. Gdyby cała twoja biblioteczka spłonęła, jaką książkę odkupiłabyś jako pierwszą?
2. Jaki jest twój ulubiony film?
3.Wolałabyś czytać tylko powieści jednotomowe czy wszystko oprócz nich?
4. Jaka była twoja największa życiowa kompromitacja?
5. Kiedy zaczęła się twoja przygoda z czytaniem?
6. Jaki masz kolor oczu?
7. Ulubiony smak czekolady?
8. Książka, o której zmieniłaś zdanie.
9. Lektura szkolna, która była dla ciebie koszmarem.

11 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację :)
    Hm, ile tu HP - też go kocham ^^
    Jeju, to pierwsze pytanie.... I to o kompromitacji, ojej ^^ To będzie ciężkie LBA :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, gdy pierwszy raz zobaczyłam ten tag miałam ochotę wszędzie, ale się powstrzymałam :)

      Usuń
  2. Dziękuje za nominację! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och też kocham te książki, ach te wspomnienia. No oprócz "Harrego Pottera" bo nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za nominację! :)
    Widzę tu dużo Harry'ego Pottera, którego również uwielbiam. Jest moją ulubioną serią z dzieciństwa.
    http://alejaczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo Harry'ego Pottera - wcale się nie dziwię ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. "Opowieści z Narnii" i "Harry Potter"- również żywię do nich ogromny sentyment, zwłaszcza do tego drugiego tytułu, świat magii i czarów zawsze był moją ostoją :) /Claudie
    Pozdrawiam!
    http://odkawywoleksiazke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń