Ariana dla WS | Blogger | X X

piątek, 20 maja 2016

Unpopular Opinions BOOK TAG

Dziękuję za nominację http://dostatniejstrony.blogspot.com

Uwaga! W tym tagu wyrażam tylko swoją opinię, nie chce urażać niczyich uczuć.

1. Popularna książka lub seria, której nie lubisz.


Niezbyt przepadam za serią ,,Niezgodna''. Nie wiem o co tyle zamieszania.

2. Popularna książka lub seria, której wszyscy nienawidzą, ale ty kochasz.


Bardzo dużo osób nie przepada za ,,Hopeless'', a mnie ta książka niezwykle ujęła.

3. Trójkąt miłosny, w którym główny bohater/bohaterka, według Ciebie, wybrała złą osobę LUB literacka para, której nie lubisz.


Nie bijcie, błagam, ale nie przepadam za Annabeth i synem Posejdona. 
Wolę, gdy Percy jest z Rachel.

4. Popularny gatunek literacki, po który rzadko sięgasz.


Kryminały, rzadko po nie sięgam, choć od czasu do czasu lubię jakiś przeczytać.

5. Popularny bądź uwielbiany bohater, którego Ty nie lubisz.


Dean Holder. Wszystkie mojej koleżanki uważają go za ideał, a mnie niesamowicie irytował, sama nie wiem czemu.

6. Popularny autor, do którego nie jesteś przekonany.

Jonh Green, przeczytałam 3 książki jego autorstwa i były raczej okay, lecz nie powaliły mnie jak większości czytelników.

7. Popularny wątek/motyw, którego masz już dosyć.   

Trójkąt miłosny. Amen. 

8. Popularna seria, której nie chcesz przeczytać.


Kiedyś miałam zamiar przeczytać ,,Zmierzch'', lecz wiele negatywnych opinii mnie zniechęciło. 

Nominuję:

http://find-the-soul.blogspot.com
http://filigranoowa.blogspot.com/
http://thievingbooks.blogspot.com/
http://find-the-soul.blogspot.com/

11 komentarzy:

  1. Ja też lubię Hopeless :D I również nie czytałam serii Zmierzch, chociaż ja spotkałam się z pozytywnymi opiniami. Jakoś tak po obejrzeniu ekranizacji, w ogóle mnie do tego nie ciągnęło i tak już pewnie pozostanie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmierzchu też nie mam jakoś zamiaru czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Również nie przepadam za trójkątami miłosnymi.
    Pozdrawiam :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nienawidzę Annabeth i "Zmierzchu". Do Johna Greena nie jestem przekonana, mimo że nigdy nie czytałam żadnej jego książki. To chyba mam wrodzone XD

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Również Green mnie to siebie nie przekonał, a co do Niezgodnej całkowicie się z Tobą zgadzam! :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam podobnie z Greenem, do czasu, aż przeczytałam "Szukając Alaski" mega! :D Również nie ciągnie mnie do Meyer, ale nie mogę uwierzyć, że irytował Cię Holder, szkoda:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również dość rzadko sięgam po kryminały, chociaż w najbliższym czasie mam zamiar to zmienić :) Pozdrawiam /Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  8. Do "Zmierzchu" również mnie nie ciągnie i uwielbiam "Hopeless" :D
    Pozdrawiam serdecznie.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również nie lubię "Niezgodnej", nudziłam się przy tej trylogii :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Trójkąty miłosne są straszne. Nie czytałam "Niezgodnej" i raczej nie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń