Ariana dla WS | Blogger | X X

wtorek, 9 lutego 2016

Zapowiedź Ja, ty MY

Zapowiedź Ja, ty MY




Format: 185x230
Liczba stron: 192
Oprawa: Miękka
Wyświetlanie Ja Ty My_zdjęcie w tle FB.png
Cena: 29.90 złWyświetlanie Ja Ty My_zdjęcie w tle FB.png

Tu nie ma złych odpowiedzi! Nie ma ograniczających Cię zasad! W tej książce jesteś cały TY i drugi Ty i… To po prostu Wasza książka :) Rozwiń skrzydła, puść wodze fantazji i baw się!  Oto książka bez reguł, która zapewni świetną zabawę – a także podpowie Ci coś o Tobie i Twoich przyjaciołach. A przede wszystkim pozwoli nietypowo spędzić czas. Ciasteczkowe wróżby, gryzmolenie wspólnego portretu, układanie Waszego piosenkowego hymnu – wygłup i relaks, albo jak wolisz: chwila namysłu i okazja do rozmowy – także o sprawach, o których nie wiadomo jak zacząć rozmowę.

Idealna książka, by zabawić się z przyjaciółmi, lepiej się poznać i ciekawie spędzić czas.  Nie mogę się doczekać, kiedy będę mogła zapoznać się z tą książką.







4 komentarze:

  1. Nie jestem do tej pozycji szczególnie przekonana... Przyznam nawet, że powoli denerwuje mnie pojawianie się pseudo książek, jak "Zniszcz ten dziennik", który odniósł ogromny sukces i na każdym kroku można spotkać jego kopie :/ Co prawda, myślę, że gdyby trafił w moje ręce, to z przyjemnością bym go wypełniła i pewnie świetnie się przy tym bawiła, ale co za dużo to nie zdrowo, a tego typu książek w księgarniach jest zdecydowanie za dużo :)
    Ja, Ty, MY różni sie tym, że wykonuje się ją z przyjaciółmi, co z jednej strony jest ciekawe, ale moim zdaniem jednocześnie bez sensu i ja mówię tej książce NIE. Może jestem za stara... :D
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem cię, jednak nigdy nie miała książki tego typu, dlatego chętnie zapoznam się z nią.

      Usuń
  2. Pomysł na książkę fajny, jednak ja nie do końca jetem nią zainteresowana.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że nie lubię takich książek. Po tym jak "Zniszcz ten dziennik" odniosło wielki sukces, zaczęło się ich pojawiać coraz więcej, co stało się trochę irytujące. Ale jeśli ktoś lubi takie rzeczy, to na pewno książka będzie dla niego ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń