Ariana dla WS | Blogger | X X

niedziela, 14 lutego 2016

Fictional Book Boyfriend TAG

Fictional Book Boyfriend TAG

1. Most romantic boyfriend. / 1. Najbardziej romantyczny chłopak.


Choć ''Gwiazd naszych wina'' czytałam wieki temu, pamiętam, że w książce najbardziej urzekł mnie Augustus Waters. Ten chłopak był po prostu ideałem uroczy, romantyczny, co tu więcej dodać.


2. Dark and moody "bad boy" with a good side. / 2. Mroczny i nastrojowy "zły chłopiec" po dobrej stronie.

Ach, tutaj mój wybór padł na Carter'a z ''Wybranych''. Nawet nie umiem wyrazić słowami jak uwielbiam tego bohatera. 

3. Paranormal boyfriend. / 3. Paranormalny chłopak.

Po dłuższym namyślę wybieram Daemon'a Back'a. Ten bohater jest fantastyczny, choć przeczytałam tylko jeden tom z serii LUX, nie mogę się doczekać kolejnego spotkania z nim.


 4. Boyfriend you want to tame. / 4. Chłopak, którego chcesz okiełznać.


Mhhh, Jace! Nie jestem w stanie opisać jak kocham tę postać, jego poczucie humoru i styl bycia, ohhh. Jace to idealny chłopak, Clary jest ogromną szczęściarą. 


5. Boy you Friend-Zoned / 5. Chłopak z friendzone.

Do tej kategorii pasował mi Etienne z ''Anna i pocałunek w Paryżu'' Stephanie Perkins . Co jak co, ale ten  człowiek umie skomplikować swoje życie towarzyskie jak mało kto.

6. Your soulmate. / 6. Twoja bratnia dusza.


Tutaj postawię na Aleksa z Love, Rosie.  


7. Boyfriend you want to elope with. / 7. Chłopak, z którym chcesz uciec.

Niech pomyślę, Gideon! Nie miałabym nic przeciwko cofnąć się w czasie o kilka set lat z nim u boku.


8. Boyfriend you'd venture anywhere with. / 8. Chłopak, z którym poszłabyś gdziekolwiek.


Will z Diabelskich maszyn <3. Ja nie wiem jak pani Clare to robi, ale męskie postacie wykreowane przez nią są po prostu fantastyczne. Przede mną ostatnia część serii i niestety ktoś mi już zaspoilerował koniec...

 





9. Boyfriend you would want to be stranded on a desert island with. / 9. Chłopak, z którym byłabyś na bezludnej wyspie. 


Tutaj wybieram Finnick'a. Z racji, że był świetnym pływakiem i urodził się w dystrykcie związanym z wodą, bez problem łowiłby ryby i zdobywał pożywienie, a po za tym sama jego obecność byłaby dla mnie wystarczająca.


10. Most badass boyfriend. / 10. Najbardziej hardkorowy chłopak.


Jace! Jace! Jace! Czy ja muszę coś dodawać.


8 komentarzy:

  1. Finnick <3
    Diabelskie maszyny mam jeszcze przed sobą, ale stawiam im wysoką poprzeczkę :D
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo jak świetnie wykonany tag i w dodatku pełen bohaterów których kocham kocham kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  3. JACE, JACE, JACE I JACE! Kocham go nad życie <33 Ale Gusem i Aleksem nie pogardzę ;))

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. 2,3,4,5 i 10 - ZGADZAM SIĘ w 100% :D Moi ulubieńcy <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra tag. Bardzo fajne odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się, Jace to idealny chłopak :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jace, Alex, Will, Finnick! Moje wielkie miłości <3 Szczególnie moje serducho skradł Alex, aż mam ochotę znów przeczytać Love, Rosie :D
    find-the-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki świetny TAG *.*
    Zgadzam się co do Augustusa, Carter'a, Will'a i Finnick'a.
    Za Jace'em nie przepadam, więc nie dopasowałabym go do tych kategorii.
    Pozdrawiam!
    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń