Ariana dla WS | Blogger | X X

sobota, 6 lutego 2016

#56 [PRZEPREMIEROWO] ,,Kamień i sól'' Victoria Scott

,,Kamień i sól'' Victoria Scott

Informacje szczegółowe :

tłumaczenie:Małgorzata Dziewońska 
tytuł oryginału Salt & Stone 
data wydania:17 lutego 2016
liczba stron: 365
cykl: Ogień i Woda (tom 2) wydawnictwo: Iuvi

Kilka słów o fabule:

Tella ma za sobą przeprawę przez dżungle i pustynie. Przed nią kolejne etapy Piekielnego Wyścigu. Czeka ją wiele niebezpieczeństw i przeszkód z pozoru nie do pokonania. Przed dziewczyną staną trudne wybory, będzie musiała zdecydować co jest dla niej najważniejsze, pamiętając, że tylko jeden uczestnik wygra wyścig i zdobędzie lek dla ukochanej osoby. 

Moja opinia:

Jeśli spodobała wam się książka ,,Ogień i woda'', kolejna część tego cyklu pokochacie bez pamięci. Powieść porywa czytelnika już od pierwszych stron, nie będziecie w stanie jej odłożyć. Zawrotne tempo, oraz niezliczona ilość zwrotów akcji dostarcza odbiorcy wiele emocji. Na dodatek Tella przeszła ogromną zmianę, nie jest już dziewczynką myślącą tylko o przyziemnych sprawach, teraz za wszelką cenę chce udowodnić swoją wartość. W książce pojawiają się nowi, świetnie wykreowani bohaterowie, którzy dostarczają wielu wrażeń i niespodzianek. Wyścig robi się co raz brutalniejszy, napięcie sięga zenitu, a wartka akcja sprawia, że książkę po prostu się pochłania. Lektura obowiązkowa dla wszystkich fanów cyklu i nie tylko! Po intrygującej końcówce nie pozostało mi nic innego jak czekać na kolejny tom tej serii.

Oprawa graficzna:

Polska okładka przedstawia kamień i sól. Proszę państwo co za zaskoczenie. ;)
Książka posiada skrzydełka, które po prostu uwielbiam. Ogólnie oprawa graficzna jak dla mnie jest ok.

Komu może się spodobać ?

Lektura obowiązkowa dla wszystkich miłośników książek młodzieżowych z dużą ilością akcji.

Cytaty:


''Tak już w życiu jest: kiedy znajdujesz się w beznadziejnej sytuacji, myślisz sobie:,,Przynajmniej nie może być już gorzej''. I wtedy życie wali cię prosto w głowę za głupią naiwność.''



''Nie udaję, że jestem lepsza niż inni. Każdy popełnił tu błędy i ze mną nie jest inaczej.''


Ocena:

9/10

Podsumowanie:

Jak pierwszy tom był dla mnie po prostu dobry, ten niesamowicie mi się podobał. Nie mogę doczekać się kolejnej części.

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu 
IUVI

16 komentarzy:

  1. Polecę zatem mojej młodszej kuzynce. Ona lubi takie książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie ją czytam i liczę że sposoba mi się tak samo jak pierwszy tom :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać, aż przeczytam tę książkę będę pierwsza w księgarni :D cieszę sie że Ci się spodobało pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią przeczytam oba tomy. ^^
    Pozdrawiam!
    Hon no Mushi

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja nie mogę to już premiera drugiego tomu. Chyba muszę się wreszcie wziąć za pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcę jak najszybciej przeczytać pierwszy tom. Nie mogę się za niego zabrać, bo mam pewne wątpliwości, czy mi się spodoba, ale po Twojej recenzji wnioskuję, że warto przeczytać tę serię. No to zostało mi tylko doskoczyć do księgarni i kupić pierwszą część ;)

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokochałam pierwszą część i z niecierpliwością czekam na drugą <3 :*

    internetowypamietniksusan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie czytam i już na początku Tella chce udowodnić, że coś jednak potrafi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pierwszy tom, ale nie miałam jeszcze czasu przeczytać ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli spodoba mi się pierwszy tom, to na pewno sięgnę po drugi :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czytałam jeszcze pierwszej części, ale na pewno po nią sięgnę, więc jeśli mi się spodoba, to przeczytam również drugą ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nadal czekam na swój egzemplarz. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi zostało sto stron do końca i jest niesamowicie! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Duża ilość akcji? To coś dla mnie! Koniecznie muszę upolować pierwszy tom ^^
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ochotę na tę serię :)
    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie czytałam jeszcze pierwszego tomu, ale serię oczywiście mam w planach :) Mam nadzieję, że spodoba mi się tak jak tobie :) /Klaudia

    OdpowiedzUsuń