Ariana dla WS | Blogger | X X

niedziela, 21 czerwca 2015

BOOKATHON - DZIEŃ PIERWSZY - TBR + #18 Pułapka uczuć Colleen Hoover

Hej! 

Jak wiecie albo i nie już dzisiaj rusza BOOKATHON! Polega na wypełnianiu wyzwań związanych oczywiście z książkami przez kolejne 7 dni. Mam ambitne plany i wielką nadzieję, że mi się uda <3
Ps. W dalszej części posta recenzja ,,Pułapki uczuć,, Colleen Hoover



 Zadania:

1. Dokończ książkę, której nie skończyłaś. ,,Pułapka uczuć'' Colleen Hoover 
2. Przeczytaj książkę, która czeka na Ciebie już kilka lat. ,,Eragon'' Christopher Paolini
3. Przeczytaj książkę z gatunku po który najrzadziej sięgasz.
,,Bóg nigdy nie mruga'' Regina Brett
4. Książka, którą wybrała dla Ciebie inna osoba. 
,,Pretty Little Liars. Kłamczuchy'' Sara Shepard
5. Przeczytaj książkę i obejrzyj jej filmową ekranizację. 
,,Lektor'' Bernhard Schlink
6. Bestseller, którego jeszcze nie przeczytałaś.
,,Mara Dyer. Tajemnica,, Michelle Hodkin
7. Przeczytaj w czasie BOOKATHONU przynajmniej 1500 stron


Dzień pierwszy - ,,Pułapka uczuć'' Colleen Hoover 

Pułapka uczućInformacje szczegółowe :


tłumaczenie: Katarzyna Puścian

tytuł oryginału: Slammed

data wydania:23 kwietnia 2014
wydawnictwo: W.A.B
liczba stron: 285
cena z okładki: 39,90 zł


O czym opowiada książka?

Layken dwa tygodnie temu skończyła 18 lat. Nie dawno jej ojciec niespodziewanie zmarł na zawał. Dziewczyna wraz z bratem i mamą musi się przeprowadzić do innego stanu. Po przyjeździe do Michigan poznaję swojego nowego sąsiada Will'a. Lake jeszcze nie wie co przyszykował dla niej los.

Moja opinia:

 Historia Will'a i Tess to opowieść o dwójce młodych ludzi, którzy wiele przeszli i nie wiedzą co mają czynić dalej. Znaleźli się w tytułowej pułapce uczuć. Moim zdaniem akcja z początku dzieję się zbyt szybko. Nie da się zakochać na zabój w zaledwie kilka dni, gdyby to było takie proste. Na szczęście dalej nie było już tak łatwo. Bohaterowie musieli decydować czy mają postąpić tak jak każe im serce czy rozum. Spodziewałam się czegoś odrobinę lepszego. Książka była dobra, ale myślałam, że doznam wielkiego szoku. Znajdowało się w niej kilka smutnych i dołujących tematów, ale autorka zostawiła wskazówki, byśmy łatwo mogli się ich domyśleć, więc nie czułam się zaskoczona.
Nie wątpliwie historia mnie wciągnęła, uwielbiam wiersze jakie recytowali bohaterowie i urywki z piosenek przy każdym rozdziale, ale jednak czegoś mi zabrakło.

Komu może się spodobać ?

Fanom zarazem słodkich jak i smutnych młodzieżówek, poruszających życiowe tematy.

Cytaty:

,,On nauczył mnie rzeczy najważniejszej ze wszystkich…
Żeby kłaść 
Nacisk na życie.''

,,Nie da się uciec do innego miasta, do innego miejsca, innego stanu. Przed czymkolwiek byśmy uciekali, to coś jedzie razem z nami. Zostaje z nami, dopóki nie znajdziemy sposobu, żeby się z tym zmierzyć.''

''Nie podchodźcie do życia zbyt poważnie.
Dajcie mu w pysk, kiedy na to zasługuje.
Śmiejcie się z niego.''

,,I chociaż żyję teraz w nowym świecie pełnym smutku i kłamstw, temu beznadziejnemu chłopcu po raz kolejny udaje się sprawić, że się uśmiecham.''

Ocena:

7/10

Podsumowanie:

Wyzwanie zaliczone :D Ta książka to lekka i miła odskocznia na leniwe popołudnie. Z chęcią przeczytam kolejną część, bo jestem ciekawa co przyniesie drugi tom, gdyż historia Will'a i Lake mogła się skończyć razem z epilogiem pierwszej części. Do zobaczenia jutro :D

12 komentarzy:

  1. Da się zakochać w ciągu kilku dni, ale nie na zabój - to przychodzi z czasem (wiem z autopsji ^^). Ogólnie książka nie w moim stylu.
    Też biorę udział i życzę ci powodzenia! Za mną też już wyzwanie pierwszego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulację i życzę powodzenia w kolejnych dniach <3

      Usuń
  2. Również biorę udział w Bookathonie :D Życzę Ci powodzenia w kolejnych wyzwaniach, a "Pułapkę uczuć" uwielbiam, polecam Ci również "Mara Dyer. Tajemnica", świetny wybór :)

    someculturewithme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Średnio ciągnie mnie do twórczości Hoover, może kiedyś, ale na pewno nie teraz. Powodzenia w Bookathonie - chętnie będę śledzić Twoje dalsze poczynania w tym zakresie! ^^

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Pułapkę uczuć" na pewno przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie lubię "Pułapkę uczuć", podobała mi się nawet bardziej niż "Hopeless" :)
    PS Nominowałam cię do LBA na swoim blogu, więcej szczegółów na http://withcoffeeandbooks.blogspot.com/2015/06/liebster-blog-award-2.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam jeszcze żadnej powieści autorstwa Colleen Hoover i mam zamiar to zmienić ;) Twoja recenzja bardzo mi się spodobała i zapewne niedługo sięgnę po Pułapkę uczuć ;)

    zaczytanekoty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń