Ariana dla WS | Blogger | X X

środa, 15 kwietnia 2015

#3 Hopeless Colleen Hoover

 Hopeless Colleen Hoover


Informacje szczegółowe :


tłumaczenie: Piotr Grzegorzewski

tytuł oryginału: Hopeless

wydawnictwo: Otwarte

data wydania: 16 czerwca 2014

cena z okładki : 30,99

liczba stron: 424


O czym opowiada książka?

,,Hopeless'' to pierwsza część cyklu o tej samej nazwie. Opowiadana jest z perspektywy Sky, która przez całe życia uczyła się w domu i dopiero po wielu latach jej mama pozwoliła edukować się w publiczynym liceum. Pewnego dziewczyna spotyka Dean'a Holdera. Chłopak słynie ze złej reputacji i wyróżnia go tatuaż  z napisem :,,Hopeless''. Okazuję się, że Dean wie o niej więcej niż by się wydawało... 



Moja opinia

O ,,Hopeless'' słyszałam wiele podzielonych opinii, więc postanowiłam sama ocenić tą książkę. Na początku przeczytałam kilka stron dostępnych na stronie wydawnictwa i zostałam oczarowana i zaintrygowana. Historia z pozoru wygląda na kolejny nudny romans dla nastolatków, ale taką nie jest. W pewnym momencie sielanka się kończy i następuje nieoczekiwany zwrot akcji. Zupełnie się nie spodziewałam tego w jaką stronę potoczyła się akcja. Ta książka przełamuję również tabu. Znajdują się tu  przekleństwa i opisy, które nie przypadną każdemu do gustu, ale jest ich na tyle mało, że nie psują klimatu książki.


                     Dla kogo jest skierowana?

Książka jest skierowana dla młodych czytelników. Wątek miłosny 
ogrywa bardzo ważną rolę, więc nie jest to historia dla każdego.

Cytaty:

,,Dalej istnieje i on też istnieje, ale nie istniejemy razem.''

,,Im bardziej płaczę, tym słabsza się staję. Nie jestem już niczym więcej jak naczyniem na łzy, które nie przestają płynąć.''

,,Wszystko, w co wierzyłam, okazało się kłamstwem.''

,,Jasne. Ale jeśli książka okaże się beznadziejna, zrywamy.''

Ocena:

8/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz